Pandemija koronavirusa značajno je uticala na svetsku privredu, a jak ekonomski udarac zadobio je i globalni turizam. Posledice koje turizam trpi u vreme korone su evidentne. Možemo li novonastalu situaciju iskoristiti kao priliku za preispitivanje budućnosti turističkog sektora? Možemo li govoriti o načinima prilagođavanja u ovom vremenu.
Da su promene na savremenom turističkom tržištu u doba korone neminovne, uvideli su turisticki poslenici udruženi u priči o osnivanju TO Regija Kopaonik.
Da bi se na najbolji mogući način promovisali neosporni turistički potencijali ovog dela Srbije neophodna je sprega lokalnih samouprava, turističkih organizacija, ugostiteljskih kapaciteta i svih građana, a sve sa ciljem, da se i u ovakvim uslovima, izađe u susret zahtevima savremenih i sve više probirljivih turista. Predstavnici susednih opština koje gravitiraju prema području Kopaonika, Brus, Raška, Vrnjačka Banja, Blace, i Aleksandrovac, odlučili su da tržištu ponude zajednički proizvod nazvan Turistička organizacija regija Kopaonik i da se zajednički pojavljuju na turističkom tržištu.